Levertijd en leverwijze

De geschatte levertijd verschilt per product. We streven ernaar om alle bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen te bezorgen indien de artikelen op voorraad zijn. Producten die besteld moeten worden hebben een langere levertijd.

De bezorgkosten staan aangegeven bij je bestelling in het winkelmandje.

Je bestelling wordt geleverd via post.nl of door onszelf afgeleverd. Nadat je bestelling is verzonden via post.nl, ontvang je een geautomatiseerde e-mail met een track & trace nummer zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen.

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Wij sturen je een mail wanneer je bestelling daar klaar ligt.

Mijn bestelling is niet compleet

Het kan zijn dat je bestelling niet compleet is bij ontvangst. Wij zullen er naar streven om een bestelling pas te versturen wanneer deze compleet is. Echter als we verwachten dat een onderdeel erg lang op zich zal laten wachten, dan nemen wij contact met je op om je te informeren, te overleggen en in sommige gevallen te laten annuleren. Ontvang je een incomplete levering zonder bericht, neem dan contact met ons op.

Mijn bestelling is beschadigd

We verzoeken je bij de ontvangst van de bestelling goed het aantal producten te controleren en eventuele gebreken of beschadigingen op de pakbon aan te tekenen.  Is een product beschadigd? Dan lossen we dit graag met je op. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per mail of telefoon. (zie contactgegevens)